كايرو لايف
اهلا بيك منورنا ولله لو عايز تتابع الجديد اشترك ولو عايز اي شيئ ادخل في الاقسام وحمله بدون ردود :]

شاطر
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي
(الزعيم) المدير العام Admin
(الزعيم) المدير العام   Admin
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضوhttp://cairolive.cool.st

خسي كيلو كل يوم ومن غير نظام

في الجمعة أبريل 04, 2014 10:00 pm
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
=================

فتوكتى التختوخه

تعالى اخسسك كيلو فى اليوم اه والله كيلو فى اليوم
مش هقولك اعملى نظام اكل واحرمى نفس من متعة الاكل لالالالالالا كولى كل حاجه نفسك فيها وهتخسى برضه
بصى ياستى بقى اسأل مجرب انا عملت نظام خسسنى 10 كيلو فى اسبوعين وكمان كنت بدلع
هتقوليلى نظام ايه مانتى قولتى مفيش حرمان اه والله نظام من غير حرمان ولا جوع هتاكلى ماتخفيش
نظام ايييييييييييييييييه ؟؟؟؟؟ الصيام العكسى معجزه من المعجزات رررررررررراااااااااااائع
النظام هو ايه للى ما تعرفش تفاصيله
هتفطرى كل اللى نفسك فيه لحد ماتشبعى ويفضل يبقى بدرى يعنى معاكى من الفجر حتى 11 صباحا
هتتغدى عادى برضه اى حااااااااجه اه والله ماتخفيش على ضمنتى
الغدا بقى اهم حاجه يبقى قبل الساعه 5 مساء يعنى معاكى من الفجر للساعة 5 مساء بوقك شغال اكل
بس ماتكليش فوق طاقتيك يعنى اشبعى وكولى اللى نفسك فيه وبس
وبعد 5 مساء اقفلى بوقك عن الاكل خااااااااااالص اشربى مايه كتيييييييييييييير
وممكن كمان تشربى مشروبات تساعد على الحرق يعنى مثلا ( جنزبيل , قرفه , اعشاب تخسيس , كمون ,)
بسكر دايت بحد اقصى 3 حبات سكر وده افضل ما اقولك بلاش سكر خاااااالص

طبعا فى ناس اتخضت وبتقول ايه ده مش هاكول بليل من الساعه خمسه كتيييير ؟؟؟؟؟؟؟

لا مش كتير هقولك انتى لو اتغديتى على الساعه 4 ونص او 5 هتبدئى تحسى بالجوع امتى على الاقل بعدها ب4 او 5 ساعات لانك هتبقى متغديه صح وواكله كويس
يعنى هتحسى بالجوع على الساعه 10 مساء ابقى اديها ميه اول ماتحسى بالجوع خدى ازازه فى حضنك واشربى
وكمان اشربى مشروبات الحرق اللى قلتلك عليها وبلاش سهر نامو بدرى النوم بدرى صحه وبيساعد على الحرق يعنى هتنامى الساعه 12 مساء مثلا وكده تبقى سهرتى شويه
وبعدها نامى بقى ويبقى كيلو وعدى ومبروك عليكى خسيتى كيلو

اى استفسار بقى انا معاكو وكل اللى مطلوب تقرير يومى من كل واحده هتشترك تقول فيه كلت ايه وامتى .....وبس

واى خدمه انا معاكو وعندى شويه معلومات حلوه اوى هفيدكم بيها فى وسط التعليقات

وكمان فى تحفيزات واللى هتخس وتنتظم هنخليها الرشيقه المثاليه وهنعملها حفله وهيصه بقى...ههههههه:sFun_cheerleader2 :
استعرض الموضوع السابقالرجوع الى أعلى الصفحةاستعرض الموضوع التالي